Дерматологія

Дерматологія «Євроклініки»:

• Високопрофесійні фахівці з досвідом роботи за кордоном
  • Сучасна інформативна діагностика захворювань шкіри
  • Міжнародні протоколи лікування

Довіртеся професіоналам!

Дерматологія — це напрям медицини, який займається діагностикою, лікуванням та запобіганням патологічних станів шкірного покриву та його придатків — волосся (зокрема волосяних цибулин), нігтів, потових і сальних залоз, а також слизових оболонок. Лікар-дерматолог працює на результат, а це — поліпшення зовнішнього вигляду і стану шкіри та її придатків із різними проблемами (пігментацією, рубцями, акне, постакне, псоріатичними плямами, алопецією та ін.). І саме цим займаються лікарі-експерти з дерматології в Києві в багатопрофільному медичному центрі «Євроклініка».

Наші дерматологи з відповідальністю ставляться до своєї роботи, тому:

• визначать справжні причини проблеми (навіть приховані);
  • зможуть поставити точний діагноз, навіть у найскладніших випадках;
  • запропонують найефективніші та найбезпечніші способи лікування;
  • розкажуть, як можна запобігти появі шкірних проблем (зокрема в підлітків) і подовжити ремісію невиліковних захворювань.

Види дерматологічних захворювань

• Запальні, атопічні, алергічні, неврологічні захворювання шкіри.
  • Злоякісні / доброякісні новоутворення.
  • Паразитарні, грибкові, бактеріальні та вірусні ураження шкіри.
  • Проблеми з пігментацією (вітиліго, хлоазма, лентиго та ін.).
  • Захворювання волосся та нігтьових пластин (зокрема дерматози).
  • Генетичні захворювання (іхтіози, кератоз, алопеція та ін.).

А ще стан шкіри та її придатків є індикатором здоров’я всього організму. Вони не тільки захищають його від зовнішніх негативних чинників і ворожих агентів, а й сигналізують про деякі хвороби внутрішніх органів і емоційний стан людини. Тому, професійна консультація лікаря-дерматолога та дитячого дерматолога важлива і в разі наявності симптомів (свербежу, почервонінь, висипань тощо), і якщо їх немає. Хоча здебільшого пацієнти вибирають перший варіант, коли вже є виражені прояви хвороби. Саме це дуже ускладнює лікування, адже дерматологічні захворювання краще піддаються лікуванню на ранніх етапах.

Радимо проходити профілактичні огляди в дерматолога не рідше одного разу на рік. У разі наявності діагнозу — один раз на 6 місяців або за графіком, який рекомендував ваш особистий або дитячий лікар-дерматолог.

Причини виникнення дерматологічних проблем

Причини розвитку дерматологічних захворювань можуть бути різними. Деякі хвороби є спадковими, причина інших — неінфекційні чинники або проникнення інфекційних агентів. Розглянемо докладніше:

• Спадкові — це захворювання, що передаються від батьків (або через покоління) до дітей і пов’язані з порушенням генетичного коду.
  • Інфекційні — патологічні стани, що спричинені впливом на організм інфекційних агентів — бактерії, віруси, гриби, паразити та ін. Найчастіше захворювання передаються через контакт із зараженими людьми або тваринами, інколи через поверхні предметів і рідини.
  • Неінфекційні — хвороби з пошкодженням шкіри, волосся, нігтьових пластин, слизових оболонок, що спричинені алергічними реакціями організму на зовнішні (хімічні, фізичні) та внутрішні (порушення метаболізму, розлади нервової або ендокринної систем та ін.) чинники.
  • Порушення розвитку шкіри тощо.

В умовах недостатньої або надмірної гігієни набуває особливого значення інфекційна природа розвитку дерматологічних захворювань, а у зв’язку з розвитком шкідливої індустрії — професійні шкірні хвороби.

Також треба врахувати можливість впливу на стан шкіри і її придатків системних захворювань організму. Деякі патологічні стани внутрішніх органів здатні спровокувати дерматологічну симптоматику різного характеру та інтенсивності. Саме тому шкіру, волосся та нігті часто називають дзеркалом функціонування внутрішніх органів і систем нашого організму.

Точна природа появи дерматологічної проблеми визначається лікарем-дерматологом у процесі діагностики (огляд, опитування, додаткові інструментальні та лабораторні методи дослідження стану організму).

Діагностика в дерматології медичного центра «Євроклініка»

Діагностика дерматологічних захворювань у медичному центрі «Євроклініка» передбачає первинний огляд і збір анамнезу, а також такі високоточні методи:

• цифрова дерматоскопія;
  • люмінесцентна діагностика (огляд із допомогою лампи Вуда);
  • УЗД шкіри, а іноді і внутрішніх органів (за медичними показаннями);
  • пігментний скринінг;
  • трихоскопія;
  • лабораторні дослідження — мікроскопічний і/або мікологічний аналіз біоматеріалу, гістологічний аналіз біоптату, дослідження загальноклінічних і біохімічних показників, аналіз на вірусні інфекції (ВПЛ, вірус герпесу та ін.), аналіз кала на яйця гельмінтів та цисти найпростіших, шкірні алергопроби тощо;
  • консультації фахівців інших профілів — гастроентеролога, інфекціоніста, отоларинголога, ендокринолога та ін. (якщо є така потреба).

Можливо, що дерматолог призначить і інші дослідження. Наприклад, флебологічні дослідження (діагностика патологій поверхневих судин і серцево-судинної системи) часто призначається в разі зміни кольору шкіри.

Оптимальний перелік методів діагностики визначає лікар-експерт із дерматології під час первинної консультації, спираючись на результати огляду та скарги.

телефон

Зателефонувати

Ваш план лікування розрахований на стабільний прогрес, і кожен етап буде виконуватися швидко.

Методи лікування дерматологічних захворювань

Найефективніша та найбезпечніша схема лікування визначається дерматологом на підставі результатів діагностики й анамнезу.

У неї можуть бути включені:

• системна терапія;
  • місцева терапія (гормональна й негормональна);
  • фізіотерапевтичні процедури (зокрема фототерапія, іонофорез);
  • імунобіологічна терапія;
  • корекція харчування, а інколи і повністю способу життя та ін.

За деяких станів лікар-дерматолог рекомендує оперативне втручання.

Якщо повністю вилікувати захворювання не є можливим, фахівець рекомендує профілактику шкірних захворювань для подовження ремісії.

Найчастіше лікування дерматологічних патологій проводиться в домашніх умовах, а його тривалість залежить від діагнозу та стану пацієнта.

Переваги послуг дерматології в медичному центрі «Євроклініка»

1. Великий штат фахівців вищої категорії, кандидатів мед. наук, професорів із досвідом роботи за кордоном (з-поміж іншого — лікарі-експерти з дитячої дерматології, правильного харчування, ендокринології, гастроентерології).
  2. Можливість обстеження за одне відвідування та проведення консультації англійською мовою.
  3. Обладнання для діагностики експертного класу, яке забезпечує високоточну візуалізацію обстежуваної зони.
  4. Міждисциплінарний та персоналізований підхід.
  5. Ефективне поєднання класичних і новітніх методик лікування (зокрема використання фіто- та антигомотоксичних засобів).
  6. Можливий виїзд дерматолога до вашого дому.
  7. Приємна ціна послуг дерматологів та експертної діагностики.

Шукаєте, де є гарна дерматологія в Києві? Записатися до фахівців із дерматології можна в нашому медичному центрі «Євроклініка». Тут вам запропонують високоточну діагностику та максимально ефективне розв’язання проблем зі шкірою, волоссям і/або нігтями без шкоди для загального здоров’я. Тому що ми розуміємо, що стан шкіри, волосся та нігтів — це ваша впевненість у собі (особливо в дітей та підлітків) і запорука успіху в житті.

Зробіть правильним перший крок, а ми забезпечимо позитивний результат на всіх інших етапах діагностики й лікування.

Питання-Відповіді

Деякі дерматологічні захворювання (наприклад, акне) можуть пройти самостійно, але на це знадобиться купа часу (іноді — роки). А ще такий процес буде мати багато небажаних наслідків (зокрема візуальних дефектів). Інші без лікування перетворюються в хронічні або навіть стають загрозою для життя (наприклад, злоякісні новоутворення шкіри).

Так. В нашій клініці проводиться експертне ультразвукове дослідження шкіри на апараті, який виявляє навіть мінімальні ураження шкіри (від 0,1 мм).

Не всі патологічні стани шкіри, волосся, нігтів можна усунути повністю. До таких хвороб належать екзема, псоріаз, нейродерміти, деякі дерматози тощо. Водночас за правильного лікуванням можна досягти поліпшення стану шкіри та її придатків, зменшити інтенсивність візуальних проявів захворювання.

Так. У медичному центрі «Євроклініка» можлива консультація онлайн із дерматологом. Пацієнт сам вибирає лікаря, у якого хоче проконсультуватися.

Вартість послуг

Консультації

Консультація дерматолога₴ 547

Консультація ендокринолога дит.
₴497

Консультація ендокринолога
₴ 547

Консультация аллерголога₴ 547

Консультація невролога
₴ 497

Консультація кардіолога
₴ 547

Консультація дитячого кардіолога₴ 497

Обстеження

Біохімічний скринінг (24 показ-ка)₴ 1285

Печінкові проби₴ 385

Ліпідограма₴ 340

Проблема ваги  (11 показ-ів )₴ 1285

“Молодість” комплекс первинний ендокринний
₴ 927

“Гормони в нормі” комплекс базовий ендокринний
₴ 1397

video-cover
Комплексні обстеження

Завжди вигідно й більш інформативно. Це декілька УЗД обстежень, найкращим чином розкривають стан хворого. Такий підхід сприяє винайти найефективніше лікування.

УЗД судин голови та шиї

Вимірювання товщини стінки сонної артерії товщина інтиму медіа є об'єктивним маркером відображає ступінь ураження судин атеросклеротичним процесом.

uzy-serdtsa
УЗД серця

Візуалізує структури серця - клапани, стінки, серцеву сумку. Дозволяє вивчити характер руху крові в судинах, вивчити скорочувальну здатність міокарда. Виявити зони ураження (рубці) серцевого м'яза. Наявність тромбів в порожнинах серця.

Аналізи

Своєчасна і точна діагностика різних захворювань неможлива без лабораторних досліджень. За оцінкою Всесвітньої Організації Охорони здоров'я (ВООЗ) лабораторні дослідження дають 60-80% діагностичної інформації про хворого.

Дерматологія
Невролог
Неврологія
Гастроентерологія
Кардіологія
Лікар ендокринолог в Києві
Ендокринологія
Педіатрія
Дитячий вертебролог
Дитяча ортопедія
Сімейна медецина
Сімейна медицина
аналізи
Аналізи
Сімена медецина
Виклик додому
Профілактична медецина
Профілактична медицина

Запис на прийом

Поради лікарів

Як позбутися прищів (акне)

Від прищів позбавитися важко. Їх потрібно лікувати. Досягти гарного результату можливо приблизно через півроку плідної спільної роботи лікаря-дерматолога, гастроентеролога, пацієнта.

Лямбліоз у дітей. Атопічний дерматит і особливості його прояву

Атопічний дерматит особливо якщо лямбліоз у дітей діагностовано, протікає як гостро так і характерно хронічний перебіг.

Дерматолог Експерт​

Лікар дерматолог вищої категорії

Дерматолог Експерт​

Лікар дерматолог

Розклад лікарів

Люди говорять

Ірина Михайлівна грамотний та досвідчений лікар. Дуже велика та інформативна консультація вийшла, але розумію, для лікаря важливий результат, а не просто бесіда зі мною як з пацієнтом.
    icon-evroklinika
    Марина

Люди говорять

Дуже сподобався лікар Василь Васильович. До цього ми були у багатьох лікарів. Тільки цей лікар по-людськи поставився до нашої проблеми, нормально все пояснив, відправив на аналізи, після прописав лікування, котре дало позитивний результат. Рекомендуємо.
    icon-evroklinika
    Євгеній та Яна