dermatolohyia

Лікар дерматолог в Києві

Кваліфікований дерматолог в Києві медичного центру Євроклініка, запис на прийом в зручний для Вас час та день.

Хто такий дерматолог?

Зовнішній вигляд шкіри це відбивач стану Вашої шкіри. Набряки, запалення, жирний блиск або сухість шкірних покривів і т.д. – це ознаки того що наш організм попереджає про розвиток якого-небудь захворювання. Лікар дерматолог – це фахівець, який допоможе, вилікує все шкірні захворювання, діагностувати і усуне причини, що викликала їх.

Коли слід звертатися до лікаря дерматолога:

• прищі;
  • “мішки” і зморшки;
  • нездоровий колір шкірного покриву;
  • всілякі плями;
  • різна висипка;
  • набряклість;
  • тріщини;
  •  судинні зірочки;
  • целюліт.

Консультація лікаря дерматолога в Києві в медичному центрі Євроклініка включає:

• розпитує, на що скаржиться, історію хвороби, історію життя пацієнта;
  • огляд шкірних покривів, слизових оболонок і придатків шкіри (волосся, нігті);
  • огляд під лампою Вуда-грибкових інфекцій (мікроспорія, трихофітія, лишай різнокольоровий);
  • видає рекомендацій по обстеженню;
  • призначає необхідні до обстеження – лабораторні аналізи, мікроскопічне обстеження;
  • при необхідності рекомендує консультації таких фахівців як гастроентеролог, інфекціоніст;
  • визначає діагноз і призначає лікування.

Лікар дерматолог в Києві – провідний напрям в роботі – лікування патології:

• дерматити: атопічний, алергічний, себорейний, контактний;
  • кропив’янка токсикодермия;
  • піодермії, стрептодермії, стафилодермии, стафило-стрептодермии акне екзема псоріаз;
  • грибкові захворювання, діагностика лампою Вуда, оніхомікози;
  • паразитарні ураження шкіри (короста, демодекс) вірусні бородавки заразний молюск;
  • вогнищева алопеція.

Ніхто, звичайно, не зможе змусити вас звернутися до лікаря дерматолога. Однак, тільки хороший фахівець зможе поставити вчасно правильний діагноз.
Лікар дерматолог приймає в медичному центрі Євроклініка і при необхідності може приїхати до Вас додому.

Вас приємно здивують ціни на консультацію дерматолога.

Експертність

У нас фахівці як з багаторічним досвідом, так і лікарі нового покоління, які практикували свої знання в клініках Європи та Ізраїлю, готові впроваджувати нові та досконалі методики лікування

Філософія здоров'я

Надати впевненість у здоров'ї – це призначення нашої організації. Робити все необхідне, що б ви одужали і продовжували бути здоровими

Health Education

Health Education – це новий рівень, який ми впроваджуємо в Євроклініці. Здоровий спосіб життя для кожної людини індивідуальний, і ми даємо рекомендації, як залишатися здоровим, які підходять саме для вас

Здоров'я & Турбота

Піклуватися про наших клієнтів - одне з основних напрямків роботи Євроклініки. Спостерігати за розвитком дитини, щоб він ріс здоровим і щасливим на благо своїх батьків - ще одне наше призначення

Лікарі дерматологи рекомендують

Краса і привабливість жінки залежить від стану її здоров’я.

• УЗД ОЧП+Н
  • УЗД молочних залоз
  • УЗД ОМТ(абдомінальне)
  • УЗД щитоподібної залози

Попередження прихованих форм захворювань, новоутворень. Допомога в продовженні роду і отриманні чоловічого задоволення!

• УЗД ОЧП+Н
  • УЗД щитоподібної залози
  • УЗД передміхурової залози
  • УЗД сечового міхура

Додаткові послуги

Дерматолог Експерт

Лікар дерматолог вищої категорії

Дерматолог Експерт

ЛІКАРЬ Дерматолог

Розклад лiкарiв

Люди говорять

Ірина Михайлівна - досвідчений, висококваліфікований лікар, тільки таким професіоналам я і довіряю. Нею було підібрано ефективне лікування мого захворювання.
icon-evroklinika
Григорій

Люди говорять

Лікар Носа чудовий фахівець і хороша людина. На шкірі були незрозумілі плями, він визначил їх природу та призначил засіб для лікування. Проблеми немає.
icon-evroklinika
Ольга Ігорівна