Тимчасові нововведення в зв'язку з карантином

Вельмишановні наші клієнти!

Ми дбаємо про здоров'я наших пацієнтів і приймаємо необхідні заходи в зв'язку з вимогами карантину.

Ми готові допомагати і залишаємося на зв'язку.

Лікарі медичного центру "Євроклініка" проводять Онлайн консультації усіх необхідних для Вас спеціалістів.

На період проведення карантинних вимог продовжуємо прийом терапевта і УЗД діагностики, дотримуючись всіх необхідних заходів безпеки.

• Перед записом наші співробітники контакт-центру проводитимуть скринінг-опитування кожного пацієнта.

Відповідно до рекомендацій МОЗ і ВООЗ:

•  з 17.03.2020г. ми тимчасово припиняємо всі планові профілактичні візити.
  • Консультації дитячих вузьких фахівців тимчасово припинені на території медичного центру в період дії карантину та здійснюються в он-лайн режимі.

Тимчасові нововведення в зв’язку з карантином

Дотримуйтеся цих простих правил, і це істотно знизить ризик передачі коронавируса, убезпечить Вас і Ваших близьких, які можуть виявитися більш сприйнятливі до інфекції.

Якщо ви виявили у себе симптоми захворювання, за вимогами МОЗ України, відразу потрібно звертатися в міську службу швидкої допомоги за номером 103.

Дотримуйтесь простих рекомендацій по індивідуальним заходам захисту і бережіть себе!