Тимчасові нововведення в зв'язку з карантином

ВЕЛЬМИШАНОВНІ НАШІ КЛІЄНТИ!

Ми готові допомагати, Залишаємося на зв’язку та Працюємо для Вас.

ГОЛОВНЕ – БЕЗПЕКА ПАЦІЄНТІВ

Ми дбаємо про здоров’я наших пацієнтів і приймаємо необхідні заходи в зв’язку з вимогами карантину.

На період проведення карантинних вимог продовжуємо ПРИЙОМ ЛІКАРІВ для дорослих та дітей, УЗД діагностики, забір аналізів, ДОТРИМУЮЧИСЬ УСІХ НЕОБХІДНИХ ЗАХОДІВ БЕЗБЕКИ.

Тимчасові нововведення в зв’язку з карантином

• Перед записом наші співробітники контакт-центру проводитимуть скринінг-опитування кожного пацієнта.
  • В НАШІЙ КЛІНІЦІ ВЕДЕТЬСЯ ПРИЙОМ ПАЦІЄНТІВ БЕЗ ОЗНАК ВІРУСНОЇ ІНФЕКЦІЇ
  • Маски обов’язково для пацієнтів та медперсоналу
  • При вході для обробки взуття розташований дезінфекуючий коврик.
  • Кожний має можливість обробити руки – для цього при вході в клініку та на рецепції розташовані екулайзери з дезінфектором для рук (спиртовий гель, шкіру не подразнює)
  • Обов’язкове вимірювання температури безконтактним термометром усіх доростих та дітей, хто відвідує клініку.
  • Контроль логістики пацієнтів
  • Огляд лікарем пацієнтів продиться в рукавичках та одноразових медичних халатах
  • Після закінчення консультації кожного пацієнта, кабінет провітрюється та проводиться? волога обробка  дезінфекційними розчинами (розпилювач, протирання).

Лікарі медичного центру “Євроклініка” проводять Онлайн консультації усіх необхідних для Вас спеціалістів.

Регулярно ведемо санпросвітну роботу на сторінці фейсбук та інстаграм.

Рекомендуємо дотримуйтися цих простих правил, і це істотно знизить ризик передачі коронавируса, убезпечить Вас і Ваших близьких, які можуть виявитися більш сприйнятливі до інфекції.

Якщо ви виявили у себе симптоми захворювання, за вимогами МОЗ України, відразу потрібно звертатися в міську службу швидкої допомоги за номером 103.

Дотримуйтесь простих рекомендацій по індивідуальним заходам захисту і бережіть себе!