Гастроентерологія

Гастрентерологія в медичному центрі “Євроклініка” це:

• Фахівці вищої категорії та кандидати мед. наук
  • Експертна діагностика органів ШКТ
  • Сучасні методи лікування
  • Міждисциплінарний підхід

Гастроентерологія — це медична галузь, яка зосереджена на діагностиці, лікуванні та профілактиці хвороб і розладів травної системи. В Україні гастроентерологічні захворювання є шостими в рейтингу причин смерті населення. Тому, якщо ви або ваша дитина маєте якісь скарги на роботу органів травлення (часті закрепи і/або діареї, печія, біль, метеоризм і/або тяжкість у животі та ін.) або ви хочете перевірити їхній стан для профілактики, обов’язково виберіть гастроентерологію в Києві, лікарям якої ви зможете довірити своє здоров’я, та зверніться за професійною допомогою. Можливо, саме це врятує ваше життя та відчуття задоволеності від вживання їжі.

Лікар-експерт з гастроентерології медичного центру «Євроклініка» здійснить уважний огляд, рекомендує тільки потрібні обстеження, призначить відповідне лікування чи профілактику чітко за результатами діагностики та медичними показаннями. А ще:

• проконсультує батьків щодо правильного годування за віком дитини;
  • допоможе скласти правильний раціон для дорослих;
  • пояснить як покращити процес перетравлення та засвоєння їжі в дитини;
  • розкаже як позбутися кольок у немовляти;
  • призначить додаткові консультації лікарів суміжних спеціалізацій — дерматолога, кардіолога тощо (якщо буде потреба).

Що лікує спеціаліст із гастроентерології

• Патологічні стани стравоходу, шлунка, кишківника, жовчного міхура та його проток, печінки, підшлункової.
  • Підвищену чутливість до деяких продуктів (вуглеводів, глютену, молочного цукру та ін.).
  • Метаболічні порушення.
  • Аутоімунні порушення, які впливають на ШКТ.
  • Токсичні та медикаментозні впливи.

Симптоми гастроентерологічних захворювань

Прийти на консультацію до лікаря-гастроентеролога треба, якщо:

• болить живіт або є відчуття дискомфорту в лівому або правому підребер’ї;
  • є ознаки порушення функціонування органів травлення (закрепи, проноси, диспепсія, нудота, метеоризм, блювота, здуття, періодичні зригування та ін.);
  • змінився колір тіла або калу;
  • є будь-які зміни в апетиті (зник або став непомірним);
  • з’явилися висипання на шкірі або свербіж, який немає пояснення;
  • різко змінилася вага (в будь-який бік);
  • часто болить голова та/або не спиться;
  • з’явився частий кашель, у якого немає очевидної причини.

Специфічні ознаки в дітей, на які треба вчасно реагувати:

• підозри на кишкові кольки (дитина плаче після годування, капризує, не хоче спати, підтискає ніжки до животика);
  • вага, що не відповідає віковим нормам;
  • скрегіт зубами;
  • запах ацетону з рота.

Також пам’ятайте, що консультація гастроентеролога-експерта необхідна і вам, і дитині навіть якщо немає ознак хвороб травлення. Для дітей це надважливо. Оскільки до 7 років (а іноді й до більш пізнього віку) вони мають недорозвинену ферментативну систему, це робить їхню систему травлення вразливішою, ніж у дорослих. Незначна зміна харчування немовлят (до 1 року), у ранньому дитячому віці (з 1 до 3 років) і в першому періоді дитинства (з 3 до 8 років) зазвичай спричиняє зміни стільця, нудоту та ін. порушення. Тому навіть про введення нової їжі треба радитися з дитячим гастроентерологом.

Діагностика в гастроентерології «Євроклініки»

Діагностика захворювань ШКТ включає:

• лабораторні дослідження — загальний аналіз крові (розгорнутий), загальний аналіз сечі, копрограма, біохімічний скринінг (усього 23 показники), скринінги гепатитів, розширена діагностика гельмінтів та ін.;
  • експертне ультразвукове дослідження органів черевної порожнини, а іноді ще й нирок;
  • дихальний тест на Helicobacter pylori;
  • аналіз анамнезу та результатів обстеження для надання рекомендацій із правильного харчування.

Якщо буде потреба лікар призначає й інші додаткові дослідження або навіть комплексне обстеження із залученням лікарів інших профілів.

Медичний центр «Євроклініка» пропонує спеціальні комплекси для точного обстеження дитячого та дорослого організму, зокрема пакет аналізів для діагностики гастроентерологічних захворювань.

телефон

Зателефонувати

Ваш план лікування розрахований на стабільний прогрес, і кожен етап буде виконуватися швидко.

Лікування гастроентерологічних захворювань

Найчастіше лікування проводиться тільки після повної діагностики захворювань ШКТ. Хоча за деяких обставин, лікар призначає симптоматичне лікування.
Залежно від діагнозу, стану та віку пацієнта лікар-гастроентеролог рекомендує:

• корекцію харчування (іноді — медичну дієту);
  • медикаментозну терапію (з-поміж іншого — знеболювальні та ін. препарати для усунення симптомів);
  • оперативне втручання (у разі стану, який не усунути ліками).

Найкращою профілактикою гастроентерологічних патологій є збалансоване харчування та регулярні профілактичні огляди. Порушення процесів травлення призводить до накопичення «непотрібних», «поганих» (так званих «проміжних продуктів»). Саме вони отруюють наш організм. Якщо це діагностувати вчасно, здебільшого організм можна швидко повернути до нормального стану й навчити правильно задовольнятися «смаколиками».

Переваги послуг гастроентерології в медичному центрі «Євроклініка»

1. Великий штат фахівців вищої категорії та кандидатів мед. наук: лікарі-експерти з гастроентерології (дитячої та дорослої), спеціалісти з правильного харчування та метаболічних порушень.
  2. Комплексне обстеження за одне відвідування.
  3. Діагностичне обладнання експертного рівня.
  4. Міждисциплінарний підхід до діагностики та лікування.
  5. Приємна ціна консультацій і діагностичних досліджень.

Як записатися на консультацію до гастроентерологів медичного центру «Євроклініка»

Шукаєте, де є надійна гастроентерологія в Києві? Хочете не просто проконсультуватися, а отримати експертну думку? Збережіть здоров’я та відчуття задоволеності життям, звернувшись за медичною допомогою до медичного центру «Євроклініка». Зробити це можна за допомогою зворотного зв’язку на сайті або зателефонувавши до контакт-центру. Наша команда професіоналів не пропустить навіть найменше відхилення в роботі та стані травної системи, швидко надасть необхідну медичну допомогу, забезпечить повернення до повноцінного життя та за можливості — вживання улюблених смаколиків.

Питання-Відповіді

Найчастіше загострення хвороб травної системи стаються восени та ранньою весною. Це пояснюється тим, що світловий день коротший, настрій гірший, організм часто знаходиться в стані стресу. Адреналін, норадреналін і кортизол завдають удар по органах травлення. Також змінюється харчування, збільшується захворюваність на респіраторні хвороби (люди частіше вживають НПЗП), збільшується вживання кави, солодкого та іншої їжі, курці більше курять. Усе це має певні наслідки для органів системи травлення.

Найчастіше в рамках лабораторної діагностики гастроентерологи призначають загальний аналіз крові та сечі, біохімічний аналіз крові (зокрема на електроліти та ферменти ШКТ), імунохімічний аналіз калу на приховану кров, копрограму.

Послуги дитячого й дорослого гастроентеролога доступні за викликом додому.

Вартість послуг гастроентерології

Консультації

Консультація гастроентеролога₴ 650

Консультація гастроентеролога дитячого₴ 650

Консультація педіатра ₴ 600

Консультація ендокринолога дитячого₴ 750

Консультація дерматолога₴ 650

Консультація невролога₴ 700

Обстеження

Біохімічний скринінг (BIO) ₴ 1285

УЗД органів черевної порожнини₴ 600

УЗД органів черевної порожнини+нирки ₴ 650

УЗД ОЧП  (з жовчогінним сніданком)₴ 650

УЗД нирок₴ 650

УЗД сечового міхура + нирки₴ 650

УЗД нирок та наднирників ₴ 650

video-cover
Комплексні обстеження​

Завжди вигідно й більш інформативно. Це декілька УЗД обстежень, найкращим чином розкривають стан хворого. Такий підхід сприяє винайти найефективніше лікування.

UZD sudyn golovy ta shyyi-min
УЗД судин голови та шиї

Вимірювання товщини стінки сонної артерії товщина інтиму медіа є об'єктивним маркером відображає ступінь ураження судин атеросклеротичним процесом.

ехокардіографія
УЗД серця

Візуалізує структури серця - клапани, стінки, серцеву сумку. Дозволяє вивчити характер руху крові в судинах, вивчити скорочувальну здатність міокарда. Виявити зони ураження (рубці) серцевого м'яза. Наявність тромбів в порожнинах серця.​

Аналізи

Своєчасна і точна діагностика різних захворювань неможлива без лабораторних досліджень. За оцінкою Всесвітньої Організації Охорони здоров'я (ВООЗ) лабораторні дослідження дають 60-80% діагностичної інформації про хворого.

Гастроентерологія
Кардіологія
Дерматологія
Лікар ендокринолог в Києві
Ендокринологія
Педіатрія
Дитячий вертебролог
Дитяча ортопедія
Сімейна медецина
Сімейна медицина
аналізи
Аналізи
Сімена медецина
Виклик додому
Профілактична медецина
Профілактична медицина

Запис на прийом

Поради лікарів

tubazh-ili-slepoe-duodenalnoe-zondirovanie.jpg.pagespeed.ce.FnK1XtTSLG
    Як правильно проводити тюбаж або сліпе дуоденальне зондування

Цей процес називають очищенням не тільки жовчного міхура також жовчних шляхів або дренажем.

Які основні симптоми лямбліозу
    Які основні симптоми лямбліозу?

При первинному зараженні лямбліоз у дітей або дорослих може протікати без симптомів або помірно вираженими клінічними симптомами.

Гастроентеролог

Лікар дорослий гастроентеролог

Гастроентеролог​

Лікар дитячий гастроентеролог

Розклад лікарів

Люди говорять, відгуки

Була на прийомі у гастроентеролога Тетяни Іванівни. Залишилася дуже задоволена. Довелося обстеження пройти, і на дієті посидіти, але це було варто зробити. Самопочуття - чудове, рекомендації як і раніше дотримуюся. Зараз гарно себе почуваю. Дякую!
    icon-evroklinika
    Світлана

Люди говорять, відгуки

Людмила Євгенівна, лікар уважна і компетентна, доступно і чітко пояснює, що треба і не треба робити і приймати. До дитини знайшла підхід, мені це сподобалося. Дякуємо!
    icon-evroklinika
    Ольга