Алерген специфічна імунотерапія алергією - АСІТ

Новий сучасний метод лікування алергії - алерген специфічна імунотерапія алергією - АСІТ, або так зване щеплення від алергії, проводить досвідчений лікар алерголог в Києві в медичному центрі Євроклініка. Імунотерапія при алергії - це вид лікування, що змінює відповідь імунної системи на алерген, ціна прийнятна.
Це найчастіше використовувана та найефективніша форма лікування алергії, особливо у дітей.

Алерген специфічна імунотерапія алергією - АСІТ

Суть методу лікування алергії полягає у введенні в організм пацієнта в поступово зростаючих дозах того алергену, який є причиною захворювання (пилок рослин, кліщі домашнього пилу, епідерміс тварин, плісняві грибів).
АСІТ може проводитися ін’єкційно (виключно в умовах алергологічного кабінету лікарем алергологом, що має відповідний досвід та кваліфікацію) або шляхом прийому алергену у вигляді драже чи вприскування під язик- сублінгвально.
З позицій доказової медицини, документована клінічна ефективність та безпека АСІТ (алерген специфічна імунотерапія алергією) при лікуванні з алергічною бронхіальною астмою, алергічним ринітом, алергічним ринокон’юнктивітом, атопічним дерматитом.

Лікування алергії в медичному центрі Євроклініка в Києві

Проводить кваліфікований лікар алерголог вищої категорії Назаренко Олена Дмитрівна, з досвідом роботи більше 25 років. Велика кількість вдячних пацієнтів лікарю за проведене лікування, що зараз гасолоджуються повноцінним життям.
Ми допоможемо Вам жити без алергії.
Виникли питання телефонуйте
+38(096)43−43−848
Записатися на прийом до лікаря Записаться на приём

Ефективність лікування алергії методом АСІТ

АСІТ тим ефективніша, чим раніше призначена:

• знижує ризик розвитку бронхіальної астми у дітей;
  • попереджує розширення спектру чинних алергенів;
  • сприяє покращенню клінічних проявів хвороби;
  • знижує потребу у медикаментах;
  • сприяє довготривалій ремісії після завершення курсу (3-5 років).

Імунотерапія при алергії

АСІТ - це єдина існуюча на даний момент в світі терапія, яка лікує причину алергічного захворювання. Суть методу полягає у введенні в організм пацієнта в зростаючих дозах того алергену, який є причиною захворювання
Ефективна АСІТ забезпечує зниження чутливості до алергену, усунення або зменшення вираженості клінічної симптоматики, що дозволяє знизити потребу пацієнта у фармацевтичних препаратах. Алергенспецифічне лікування має принципову перевагу перед іншими методами терапії, адже діє не на симптом захворювання, а видозмінює характер реагування організму на алерген, втручається в патогенез захворювання та впливає на всі патогенетичні ланки алергічного процесу. Клінічна ефективність АСІТ досягає 80–90%.
АСІТ застосовується у випадках, коли не можна повністю припинити контакт з алергеном.

Основні методи АСІТ - лікування алергії в Києві:

• ін’єкційні (підшкірні, коли алерген вводять підшкірно у ділянку плеча);
• неін’єкційні (здебільшого сублінгвальний, коли алерген розсмоктується в під’язиковій ділянці; пероральний, коли алерген проковтується).
Неодмінною вимогою до проведення АСІТ (алерген специфічна імунотерапія алергією) має бути її виконання в умовах алергологічного кабінету і/чи алергологічного стаціонару тільки лікарями-алергологами, які пройшли професійну підготовку та мають відповідний досвід.
Сублінгвальна імунотерапія при алергії – це застосування крапель під язик, таблеток для розсмоктування, спреїв. Визначено її ефективність і сприятливий профіль безпеки. Може проводитися під контролем лікаря у домашніх умовах, зазвичай, щоденно за схемою, оптимально — протягом 3 років.
Лікувальна ефективність вища, якщо АСІТ розпочата у більш ранньому віці. Эфективність зберігається після завершення курсів лікування протягом тривалого часу- до 10 років та більше.

Задайте питання - отримайте відповідь