Депресія. Як її попередити?

Депресія. Як її попередити? Консультація психолога допоможе вам впоратися з депресією і почати жити повноцінним життям. «Якщо прийшла осінь - ще не означає що пора сумувати ...» Лікування депресії в медичному центрі

Осіння депресія. Стан? Хвороба?

Після чудового відпочинку десь, повертаючись на роботу, ми починаємо сильно сумувати за часом, коли нічого не треба робити, а тільки насолоджуватися життям. Ну що ж, усе хороше, на жаль, швидко закінчується. Невже це депресія? Плюс до всього, зменшується тривалість світлового дня, на жаль, у більшості з нас починається осіння депресія.

Звісно, депресія сприяє погіршенню праці, головне - здоров'я!

Яка істинна причина виникнення такого стану як осіння депресія?

Звісно головною причиною виступають гормональні зміни, що відбуваються в результаті меншої кількості сонячного світла, яке характерне для зміни пори року.

Осіння депресія - ці зміни включають наступне:

• підвищення рівня мелатоніна, який регулює температуру тіла, викликає сонливість, знижує температуру - веде до збільшення апетиту, у свою чергу веде до зниження в організмі гормону серотоніна (депресія - це зниження серотоніна). Гормон " щастя " ( серотонін ) важливий в регуляції нашого настрою.
  • високий рівень серотоніна необхідний для забезпечення нашого гарного настрою, а також формування почуття задоволеності - щастя.

Осіння депресія - зниження допаміну - ще один гормон. Його кількість знижується при зменшенні сонячного світла. Пониження цього гормону веде до зниження концентрації уваги.

Пригнічений стан - це стрес, який супроводжується різким переходом від пасивного способу життя до активного, при цьому організм не встигає адаптуватися. При цьому починається нестача сну, збій режиму харчування, дефіцит сил, як наслідок - порушення нормального емоційного стану.

Депресія. Як її попередити? Консультація психолога в медичному центрі Євроклініка

Осіння депресія проявляється ознаками:

• Поганого настрою, апатії, млявості, пригніченості (особливо вранці).
  • Осіння депресія - це небажання працювати, навіть спілкуватися з друзями.
  • Осіння депресія - надмірна критичність до себе та до інших.
  • Осіння депресія - пригніченість, зниження ініціативності.
  • Осіння депресія - сонливість або навпаки безсоння, головні болі.

Напевно, кожен з вас може назвати багато інших ознак. Адже, швидше за все ви хоч би раз переживали такий стан(депресія ). І може ви вважаєте, що з цим не варто боротися. Насправді від неї потрібно відходити якнайскоріше - адже осіння депресія може бути причиною більш загрозлівішого захворювання - депресія психічна!

" Ви  зможете  побороти такий стан, як осіння депресія"!

Лікування депресії включає консультації у фахівця - психолог, психотерапевт.

Звісно є багато різних виходів з ситуації. Кожен вибере для себе сам метод лікування депресії. Але існують такі методики, при яких не треба приймати певного рішення, - а просто змінити своє відношення до того, що відбувається. Основне - що передусім важливо пам'ятати, що на цей період ми стаємо особливо уразливими, чутливі на критику, тому важливо знайти серед близьких, колег по роботі тих, хто вас може підтримати.

Лікування депресії вкючає:

• обмеження спілкування з тими, хто критично відноситься до Вас - це ваш захист від стану як депресія. Важливо пам'ятати, що на цей період підвищеної емоційної чутливості легко проявляються проблеми, які раніше відкладалися, емоції, які раніше стримувалися.
  • консультація психолога, психотерапевта.
  • трохи побалувати себе. Робіть в першу чергу речі, які подобаються вам, а потім усе інше.
  • оточення навколо вас яскравих звичайно теплих кольорів - особливо червоний, який посилює життєву енергію. Не відпускайте приємні думки, говоріть більше хороших слів, як собі так іншим - успіх лікування депресії гарантований.
  • зміну режима харчування, не забувати збільшувати фізичну активність, звичайно ж -їсти багато шоколаду - гарантія успіху лікування депресії! Ми любимо пити багато кави вранці, але варто приділити трохи уваги для какао.
  • маленькі свята для себе, щоб випробовувати безліч позитивних емоцій(це теж лікування депресії. Крокуйте по життю прямо - адже осанка теж впливає на гарний настрій!
  • багато позитивної енергії від домашніх тварин.

Лікування депресії - ми повинні прислухатися до порад гастроентеролога:

вживати овочі на пару, багато фруктів помаранчевого кольору, нежирного м'яса, молочні продукти, горіхи для нас головне - поліпшення вашого стану, як фізичного так і духовного.

Але якщо ви не можете впоратися самі з осінньою депресією  -  ви у будь-який час можете звернутися до нас.

Лікування депресії веде професіонал.

Депресія. Як її попередити? Консультація психолога при депресії можлива в нашому медичному центрі Євроклініка, телефонуйте і записуйтеся на прийом.