Виклик дитячого кардіолога додому

Хвороби серцево-судинної системи мають тенденцію до «помолодшання». Тому, для нормального розвитку дитини, уникнення серйозних патологій і вашої впевненості в безпеці її серця, рекомендуємо проходити регулярні огляди у фахівців із дитячої кардіології. Виклик дитячого кардіолога додому в Києві з медичного центру «Євроклініка» — це правильне рішення, яке захистить здоров’я та життя вашої дитини. А ще збереже ваш головний ресурс — час.

Коли треба викликати дитячого кардіолога додому

Викликати дитячого кардіолога на домашню консультацію можна, якщо треба:

• провести плановий огляд дитини до однорічного віку для виявлення можливої вродженої патології та контролю розвитку серця і судин;
  • перевірити малечу, що відстає у фізичному і/або психічному розвитку;
  • проконтролювати стан дитини з діагностованою кардіопатологією або після раніше проведеної операції на серці (для контролю стану);
  • дитина хворіє на гострі інфекційні та отоларингологічні захворювання (для виключення вторинних інфекційних кардіопатій та розвитку хронічних захворювань серцево-судинної системи);
  • пройти планове кардіологічне обстеження у віці 13–16 років для виключення розвитку вегетативних розладів у препубертатний і пубертатний періоди;
  • перевірити тривожні ознаки, що можуть свідчити про проблеми із серцем і/або судинами.

Симптоми, за яких потрібно викликати дитячого кардіолога додому

• швидка стомлюваність (яка виникає, іноді майже відразу після сну);
  • сонливість посеред дня;
  • набряклість рук, ніг, іноді — обличчя;
  • утруднене дихання та/або больові відчуття під час дихання;
  • надмірна пітливість (навіть в стані спокою);
  • Синюшність губ, шкіри носогубної частини обличчя (особливо під час грудного годування, крику), стоп, кистей;
  • больові відчуття в зоні грудини, ногах і/або суглобах;
  • часті напади головного болю з/без запаморочення;
  • епізоди непритомності (поодинокі, регулярні);
  • порушення серцевого ритму (прискорення, уповільнення тощо).

Не займайтеся самолікуванням дитини, за таких умов ймовірне погіршення її стану.

Як проходить домашня консультація дитячого кардіолога

Викликаючи лікаря додому, не треба перейматися тим, як проходить візит дитячого кардіолога вдома й чи можливо краще привезти дитину до клініки.

Консультація дитячого кардіолога вдома включає те саме, що й у клініці:

• Повний клінічний огляд дитини: збір скарг від батьків і дитини, а також анамнезу розвитку дитини, спадковості та протікання вагітності матері; прослуховування тонів серця; вимірювання артеріального тиску; оцінювання частоти серцевих скорочень (пульсу) тощо.
  • Призначення інструментальної діагностики й додаткових консультацій із супутніми дитячими лікарями-експертами, якщо є потреба.
  • Проведення в один візит обстежень, що є можливість виконати відразу під час консультації дитячого кардіолога вдома.
  • Постановка попереднього / точного діагнозу.
  • Призначення / коригування схеми лікування (іноді призначається симптоматичне лікування до отримання результатів обстежень).
  • Спостереження і контроль лікування.

Зазвичай у рамках домашнього кардіологічного огляду батьки пацієнта здобудуть поради щодо змін режиму дня, фізичного навантаження і харчування, а також чітку схему курсу медикаментозної терапії.

Переваги виклику дитячого кардіолога медичного центру «Євроклініка»

1. Профільні фахівці з великим практичним досвідом, зокрема роботи в центрі дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України й за кордоном.
  2. Проведення консультації в комфортних для дитини умовах.
  3. Комфортні умови та привітний досвідчений персонал, що мінімізує стрес дитини.
  4. Збереження часу для проведення його з дитиною, замість заторів.
  5. Можливість запланувати огляд на зручний час.
  6. Прийнятна вартість виклику дитячого кардіолога додому.

Як викликати дитячого кардіолога «Євроклініки» додому

Не знаєте, де викликати дитячого лікаря-кардіолога додому в Києві й чи варто це робити — маєте сумніви щодо того, чи не поступається такий огляд консультації в клініці? Послуга виклику дитячого кардіолога додому в Києві наявна в медичному центрі «Євроклініка» за телефоном (096) 434-384-8. А щодо якості такої консультації ви можете навіть не вагатися. Послуга виїзду дитячого кардіолога додому нічим не відрізняється від тої, що надається в клініці. Ба більше, домашня консультація економить час і береже нервову систему дитини від хвилювань.

Викликати нашого дитячого лікаря-кардіолога додому — це зберегти здоров’я і життя дитини, уникнути ускладнень, виявивши найменшу проблему із серцево-судинною системою на початковій стадії.

Питання-Відповіді

Викликати кардіолога для дитини будь-якого віку (зокрема до однорічки й молодше) можна за тих же причин, які є приводом звернення до клініки, включно з плановим оглядом до одного року та у віці 13–16 років.

Так, якщо буде нагальна потреба, це є можливим. Проведення ЕКГ вдома майже не відрізняється від того, як його виконують у клініці.

Звісно. Наш спеціаліст виїжджає на виклик з портативним УЗД апаратом. Обстеження серця проводиться дитині вдома в звичних для неї умовах

Виклик дитячого кардіолога додому на будь-який зручний для вас час.

Експертність

Фахівці як із багаторічним досвідом, так і лікарі нового покоління, які практикують свої знання в клініках Європи та Ізраїлю

Філософія здоров'я

Надати впевненість у здоров'ї - це призначення нашої організації. Робити все необхідне, щоб ви і ваші діти завжди були здоровими

Health Education

Ми даємо рекомендації щодо здорового способу життя для кожної людини індивідуально

Здоров'я & Турбота

Заботиться о здоровье наших клиентах и их детее - одно из основных направлений работы Евроклиника

Запис на прийом

Схожі послуги​

Люди говорять

Добрий день. Хочу висловити подяку медсестрі. Приїхала в призначений час, швидко знайшла зв'язок з дитиною, взяла аналіз на вищому рівні. Спасибі їй величезні.
    icon-evroklinika
    Анна

Люди говорять

Хочемо подякувати Марьяні Юр'ївні як професіоналу вищої категориї так і прекрасній чудовій жінці. У сина 7 років на остеженні знайшли невідому пухлину. Зверталися в різні місця, точний діагноз так і не поставили. Тільки в Еврокліниці Маріянна Юр'ївна зробила якісно дитині УЗІ черевної порожнини, поставила чітко діагноз і допомогла пройти консультації інших спеціалістів. Таків врачів зараз дуже мало. Дякуємо, Маріанна Юр' ївна, за Вашу роботу. Пока є такі врачі, не страшно ростити дітей і довірити їм життя!!!
    icon-evroklinika
    Інна