Онлайн консультації

Вельмишановні наші клієнти! Лікарі медичного центру “Євроклініка готові допомагати – проводити онлайн консультації для всіх, хто потребує допомоги безкоштовно та за мінімальну оплату.

Для дорослих  –  лікар дерматолог, кардіолог, терапевт, гастроентеролог, психолог
Для дітей – лікар дитячий дерматолог, дитячий ортопед, дитячий невролог, дитячий кардіолог, дитячий психолог, педіатр.

Онлайн консультації

Онлайн консультації лікаря для всіх, хто потребує допомоги

Задайте питання – Отримайте відповідь.

Заповніть, будь ласка, форму, яка знаходиться нижче.

Протягом 2-3 год. отримаєте відповідь.

За мінімальну оплату, всього 370 грн. Ви отримаєте:

• Повноцінну консультацію лікаря в онлайн режимі на період карантину.
  •  Після закінчення карантину кожний клієнт додатково буде оглянутий в клініці відповідним спеціалістом та отримає суттєві знижки на інші послуги клініки.

Телефонуйте  +38(096)43−43−848

або пишіть [email protected]

Повноцінна консультація лікаря в онлайн режимі включає

• Встановлення попереднього діагнозу, враховуючи скарги, розвиток захворювання
  • Допомога лікаря з поточними питаннями, якщо є діагноз
  • Рекомендації у виборі методу дообстеження
  • Корекція терапії при наявності обстежень

Задайте питання - отримайте відповідь

637 Відповідей

1. Доброго дня.Як можна швидко полегшити кашель при кислотному рефлюкс.Приймаю на даний момент “Омез”

1. Добрий день, Яна.
      Так, кашель буде при рефлюксі, основне це не провокувати посилення рефлюксу. Для полекшення необхідно пити заспокійливі трав’яні чаї, м’ята, мелісса, молоко з медом на ніч, дотримуватися дієте, фізично не перевантажуватися. Від сухого кашлю рекомендують препарати із вмістом кодеїну. Виписується лікарем та видаються по рецепті.
      Одужуйте та будьте здорові.

2. Доброго дня
      Мені 18
      Раніше в молодших роках в мене появилась ішемія а тепер вона перейшла в коронарну серцеву недостатнісь 1ступеня
      Зараз наразі лікаря нема а в мене все частіше бувають напади ось такі: головокружіння ,в очах мутніє ,може інколи тошнити , гострий або тупий біль в серці і відає в плече і деколи в щелепу ,може кидати то в жар то в холод ,не можу нормально висловити слова,цей стан може тривати пів години і потім тільки лишається невиличкий дискомфорт збоку серця через кожних 15 хв так цілий день..скажіть що це може бути ,мені гіршає ? треба здавати якісь аналізи?

1. Добрий день, Юлія.
        Вам необхідно постійно бути під наглядом кардіолога, приймати ліки. Звернутися можете для обстеження та постійного нагляду у лікаря в наш медичний центр Євроклініка, записатися до лікаря експерта по кардіоголіі та пройти обстеження на апараті узд експертного класу за тел. 096 43 43 848. Звертайтеся, раді допомогти.

2. Доброго вечора! Хотіла би запитати ми з дітьми їм 4 і 8 років проходили ультразвукове дослідження серця і нам дали такий висновок:Систолічна і діастолічна функція не порушена сегменарна скоротливість збережена хорда лівого шлуночка. Мінімальна мітральна регургітація Що це означає? Що на робити? Дякую

3. Доброго дня! 09.07.2021 зробила першу вакцинацію від Ковід вакциною Pfizer. До цього в мене боліло горло, але в буклеті про вакцину було написано, що помірна застуда не є протипоказанням. З того часу температура постійно піднімається під 39, дуже сильний біль у горлі. Є побоювання, що все ж таки вакцинація наклалася на ангіну. Маю такі запитання: 1) чим краще збивати температуру? 2) якщо це дійсно ангіна, чи маю я приймати якийсь антибіотик? Це не зіпсує дію вакцини? Дякую

1. Добрий день, Анна.
      Збивати температуру парацетамалолом, багато пити рідини, якщо в горлі є наліт, то полоскати
      Вакцинацію даний стан не зіпсує, не переживайте. Скоріше всього це є невелика реакція на вакцинацію, значить імунітет буде працювати правильно.
      Гарного дня.

4. У дитини 6 років лейкоцити у мочі 25. Що може бути. Дитину нічого не тривожить.

1. Добрий день, Аня.
      Якщо це дівчинка, то це можуть бути прояви вульвовагініту. Необхідно зробити УЗД нирок та сечовго міхура та бак.посів сечі. Обов’язково огляд вашого педіатра або дитячого уролога.
      Звертайтеся, раді допомогти. У нас в клініці ви зможете пройти обстеження у лікаря експерта та сучасному обладнанні та отримати консультацію спеціаліста. https://evroklinika.com/navparvlenia/uzd/

5. Доброго дня.В чоловіка болить почка і висока температура,сходить потом,як мог йому допомогти?

1. Добрий день, Оксана
      Необхідно здати аналіз сечі та зробити узд нирок та сечового міхура

6. Доброго дня. Мої симптоми: поболює горло чуть-чуть, насморк, задишка, температури на немає.

1. Добрий день, Ілля
      Пийте багато води, вітаміни та ізолюйте себе до нормалізації стану.
      Якщо стан погіршиться, зверніться до сімейного лікаря.
      Виздоровлюйте та бережіть себе

7. Добрый день. Уточните, пожалуйста, что делать с красными высыпаниями на стопах ног. Зуда нет. Немного больно при ходьбе. Периодически возникает новая сыпь после того как день похожу на улице. Не важно в закрытой или открытой обуви.

1. Добрий день, Анна
      Необхідно вам звернутися до дерматолога. Звернутися можете на консультацію в наш медичний центр Євроклініка, записатися до лікаря експерта по дерматологіі, професора Романенко Ірини Михайлівни та пройти обстеження за тел. 096 43 43 848. Звертайтеся, раді допомогти.

8. З’явилася тверда гулька коричневого кольору на передпліччі

1. Добрий день, Вікторія
      Необхідно зробити УЗД даної ділянки і далі визначитися з напрямом дообстеження

9. Покраснение, шелушение под глазами, ситуация уже пол года. Сначала мазал геоксизоном, потом пимафукортом и псорикапом. На какое то время помогало, но потом опять появлялось. Здавал анализы – крови, мочи, на грибок. Ничего не показалою. Сейчас прописали цыкапласт Б 5, но он тоже не сильно помогает. Никаких других аномалий на теле нету, только в области глаз. Нету и нкогода не было шелушений в области локтей, коленей, за ушами.

1. Добрий день, Дмитро
      Необхідно ще звернутися до дерматолога. Звернутися можете для обстеження в наш медичний центр Євроклініка, записатися до лікаря експерта по дерматологіі, професора Романенко Ірини Михайлівни та пройти обстеження за тел. 096 43 43 848. Звертайтеся, раді допомогти.

10. Добрий день. У мене постійна температура 37-37,3 вже місяць. Здала ЗАК – результат в нормі. Печінкові проби в нормі, флюрографія в нормі. Гормони ТТГ 3,3, Т4вільний 13, 2, АТ ТПО 164,5. Я надіюсь отримати якусь пораду, бо вже не знаю,що робити. Дякую за будь-яку відповідь

1. Добрий день, Анна
      Вам необхідно звернутися до Ендокринолога та лікувати захворювання щитовидної залози. Також обов’язково зробити узд щитовидної залози

11. У дитини невідомі рани на руках і ногах можу надати фото щоб краще розібратися що це

12. Доброго дня, з’явилися висип на руках там де плечова кістка, займався мийкой автомобілів до цих висипів 3 дня , контакт з хімічними речовинами, як лікувати мазь

1. Добрий день, Микола.
      Так, це контактний дерматит. Але необхідно звернутися до дерматолога, щоб призначити вам цільове лікування.
      Звернутися можете для обстеження та консультації в наш медичний центр Євроклініка, записатися до лікаря експерта по дерматологіі за тел. 096 43 43 848. Звертайтеся, раді допомогти.

13. Доброго дня. Скажіть, будь ласка, ще з 24 років маю проблеми з підвищеним тиском. Підіймався тиск до позначок 160/120, була задишка, дискомфорт в грудях, страх, паніка, стан, ніби от от втрачу свідомість. Довгий час лікарі ставили діагноз ВСД. Заспокійливі допомагали. Роки два мене нічого не турбувало, а зараз знову підіймається тиск до 150/100, а часом і 140/90 але почуваю себе при ньому дуже погано, в грудях нема ні болю, ні задишки, але аритмія і ніби тривога дуже сильна, при цьому відчуваю сильний холод, мене трусить, робиться холодною ліва рука і нога, але не терпнуть і дуже хочеться в туалет або по малому, а часом і по великому. Голова при приступі не болить, не крутиться, але…не знаю, як це пояснити…з’являються в голові дивні картинки, то природи, то звірів, то ще чогось, але незвичні. Цей симптом при приступах дуже частий. Що зі мною, це можуть бути передінсультні стани? Дякую!

1. Добрий день, Тетяна
      Такі симптоми можуть бути при різних станах та захворюваннях.
      Обов’язково необхідно зробити УЗД судин голови та шиї, МРТ головного мозку та консультація невролога. Звернутися можете для обстеження в наш медичний центр Євроклініка, записатися до лікаря експерта по ультразвуковій діагностиці та пройти обстеження на апараті узд експертного класу за тел. 096 43 43 848. Звертайтеся, раді допомогти.

14. Біль у лівому боці, попереку а також біль при мочеспусканню. Що це може бути??? А. Також біль у нижній частині живота

1. Добрий день, Анна
      Це спазми кишківника, рекомендуємо прийняти таблетку ношпи або спазмагону. Бажано пройти обстеження на Узд органів черевної порожнини та малого тазу для виявлення причини та призначення результативного лікування. Звернутися можете для обстеження в наш медичний центр Євроклініка, записатися до лікаря експерта по ультразвуковій діагностиці та пройти обстеження на апараті узд експертного класу за тел. 096 43 43 848. Звертайтеся, раді допомогти.

15. Біль у лівому боці.які таблетки можна попити і що це може бути

1. Добрий день, Анна
      Це вірогідно спазми кишківника є, прийміть ношпа або спазмагон в таблетках. Бажано пройти обстеження на Узд органів черевної порожнини та малого тазу. Звернутися можете для обстеження в наш медичний центр Євроклініка, записатися до лікаря експерта по ультразвуковій діагностиці та пройти обстеження на апараті узд експертного класу за тел. 096 43 43 848. Звертайтеся, раді допомогти.