Онлайн консультації

Вельмишановні наші клієнти! Лікарі медичного центру “Євроклініка готові допомагати – проводити онлайн консультації для всіх, хто потребує допомоги безкоштовно та за мінімальну оплату.

Для дорослих  –  лікар дерматолог, кардіолог, терапевт, гастроентеролог, психолог
Для дітей – лікар дитячий дерматолог, дитячий ортопед, дитячий невролог, дитячий кардіолог, дитячий психолог, педіатр.

Онлайн консультації

Онлайн консультації лікаря для всіх, хто потребує допомоги

Задайте питання – Отримайте відповідь.

Заповніть, будь ласка, форму, яка знаходиться нижче.

Протягом 2-3 год. отримаєте відповідь.

За мінімальну оплату, всього 370 грн. Ви отримаєте:

• Повноцінну консультацію лікаря в онлайн режимі на період карантину.
  •  Після закінчення карантину кожний клієнт додатково буде оглянутий в клініці відповідним спеціалістом та отримає суттєві знижки на інші послуги клініки.

Телефонуйте  +38(096)43−43−848

або пишіть [email protected]

Повноцінна консультація лікаря в онлайн режимі включає

• Встановлення попереднього діагнозу, враховуючи скарги, розвиток захворювання
  • Допомога лікаря з поточними питаннями, якщо є діагноз
  • Рекомендації у виборі методу дообстеження
  • Корекція терапії при наявності обстежень

Задайте питання - отримайте відповідь

400 Відповідей

1. Хлопець 20 років ґемоглобін. 170-175 тримається протягом 2 років. Печінкові проби в нормі. Що потрібно обстежити і які ще аналізи потрібно зробити щоб з’ясувати причини? (ехо серця у нормі, легені також, спортом не займається не курить, у горах не живе) порадьте, будь ласка.

1. Добрий день, Надія.
      Обов’язково вживати достатню кількість рідини, а саме води більше 1.5 л. в день.
      Також обстежити печінку, зробити УЗД та здати аналізи крові – печінкові проби та коагулограма. Обов’язково проконсультуватися з гематологом.
      Звертайтеся, раді допомогти.

2. Добрий вечір!
      Артеріальний тиск від 120/60 до 130/70,а пульс 50-70 уд/хв.
      Деколи таке відчуття як серце збивається.
      Приймаю лоріста Н100 половину на сутку.
      Шось проколює з лівого боку під лопаткою.

1. Стрес буває і зразу паніка,а налізи всі робив,все в нормі,проблема з тиском

1. Добрий день, Іван.
          Обстежити потрібно серце та судини для виявлення причини, що можуть викликати тривожні стани ( зниження притоку крові до головного мозку веде до тривоги ).
          Також зверніться до психолога для корекції вашого психологічно-емоційного стану. Запис за тел. 096 43 43 848.

2. Добрий день, Іван.
        Необхідний повний кардіологічний огляд: консультація лікаря, УЗД серця, кардіограму (ЕКГ). Всі деталі з’ясуються під час огляду. Тоді можна буде порекомендувати більш результативне лікування Вам. Болі під лопаткою – це ознака порушення провідності імпульсу та порушення роботи серцевого м’язу. Це вияснить кардіолог під час огляду і призначить правильні ліки.
        Запис за тел. 096 43 43 848.
        Бережіть себе та будьте здорові.

2. майже 4 роки першіння у горлі і покашлювання,спричиняє дискомфорт.Не можуть лікарі,до яких зверталася,встановити причину.Яке обстеження потрібні

1. Добрий день, Тетяна.
      Перш за все – це ЛОР лікар, якщо причини не виявлять, то необхідно зробити УЗД щитовидної залози.
      Якщо Ви приймаєте препарати для контролю тиску, то це може бути побічною дією даних препаратів.
      Ще причиною може бути психологічний рефлекторний фактор на фоні хронічного стресу.
      Потрібно диференціювати.

3. Після лікування двох зубів, нижніх крайніх у мене з’явився присмак ліків у роті. Час від часу він зникає, але уже місяць він є. У чому полягало лікування зубів: зняття старої пломби, чистка каналів, нова пломба. Чи це нормально? Як позбутися цього присмаку?

1. Добрий день, Анастасія.
      Рекомендуємо полоскання ротової порожнини настоєм шалфея ( зварити та настояти, як чай).
      Якщо не допоможе, необхідний огляд у гастроентеролога. Це може бути ознакою порушення роботи печінки, жовчного міхура та підшлункової залози.
      Запис за тел. 096 43 43 848.
      Бережіть себе та будьте здорові.

4. Доброго дня , турбує постійна тахікардія 90-100 ударів, посилюється після їжі, інколи бувають страх і тривога без причини.Екг в нормі, гормони в нормі, гемоглобін трохи знижений 113, але такий майже завжди, пила залізо.Кардіолог назначив метапролол, але мені від нього не добре, в голові помутніння.Два роки тому він мені призначав гідазепам, бо була ще й тривога.В шлунку іноді відяуття дірки.Підкажіть в яку сторону ще рухатися аби виявити причину.Інколи зараз приймаю гідазепам коли тривожна а працювати потрібно.

1. Добрий день, Світлана.
      Необхідний повний кардіологічний огляд для відновлення стабільної роботи серця та судин. Постійний прийом гідазепаму викликає звикання та веде до ускладнень.
      Бережіть себе та будьте здорові.

5. Добрий вечір! В мене така проблема постійно болить низ живота і знижене лібідо що це може бути?

1. Добрий день, Чна.
      Обстежтеся у гінеколога та зробіть УЗД органів малого тазу (матки та яєчників). Порушення роботи матки та яєчників може вести до зниження лібідо. Якщо були у Вас серйозні стреси, це також викликає емоційно-сексуальні порушення. Зверніться до психолога для корекції вашого психологічно-емоційного стану.
      Бережіть себе та будьте здорові.

6. Добрий день, цікавить був захищений секс,минув тиждень змін немає чи є ризик заразитися чим небуть?

1. Добрий день, Іван.
      Ризик завжди є, але при захисті цей ризик мінімальний.
      Бережіть себе та будьте здорові.

7. Доброго дня. Змінила протизаплідні препарат Три регол на таблетки Ригевидон. Після закінчення останньої таблетки Три реголу, на наступний день почала пити Ригевидон. Питання коли розпочнуться перші місячні.

1. Добрий день, Ольга.
      В інструкції все пише, прпарат приймається по дням, зазаначеним на блістері, після повного циклу прийому ( при умові дотримання правил прийому) наступлять місячні.
      Бережіть себе та будьте здорові.

8. На повіці більше як пів року не сходить пляма. Колір майже не відрізняється від здорової шкіри. Шелушиться, і чешиться. Гідрокортизон прибирає проблему, але тільки на коли його використовую. Від ля рош крему шкіра ще більше злазить.

1. Добрий день, Ганна.
      Самостійно використовувати мазі, а особливо гормональні, це можна! Це може привести до не виліковних станів шкіри.
      Потрібен огляд дерматолога, при чому не можна використовувати буль які креми чи мазі. Без діагнозу немає лікування.
      Ви можете записатися на прийом до дерматолога нашої клініки Романенко Ірини Михайлівни, професор, лікар вищої категорії за тел. 096 43 43 848. Вам поставлять точний діагноз та призначать результатвне лікування.
      Бережіть себе та будьте здорові.

9. Скажіть будь ласка, в мого чоловіка почали дуже боліти ноги і він ходить як п’яний, коливаючись з одної сторони на другу. Під гору він помалу ще може іти, а з горбка в низ майже ні. Що це може бути? І до якого лікаря звернувся?

1. Добрий день, Олеся.
      Це симптоми, коли вражені судини ніг, атеросклероз артерій. Необхідно зробити УЗД судин ніг і проконсультуватися у судинного хірурга. Ви можете записатися на прийом за тел. 096 43 43 848.
      Бережіть себе та будьте здорові.

10. Доброго дня.Синові 12 років.Три роки займається футболом.Зробили планову ЕКГ і такий результат.Ритм синусовий.Синусова аритмія,чсс53-72за 1 хв.,НБПНПГ,підвищений вольтаж, посилення біоелектричної активності ЛШ,порушення процесів реполяризації.УЗД в нормі,додаткова хорда.Скажіть будь ласка чи можна синові займатися й надалі футболом.Син хоче поступати в футбольну академію.Чи підлягає такий результат ЕКГ для занять спортом?Дякую

1. Добрий день, Ольга.
      На це питання дасть відповідь кардіолог дитячий, після огляду Вашого сина. Ви можете записатися на прийом за тел. 096 43 43 848.
      Бережіть себе та будьте здорові.

11. Торбуе ізжога,нудота, та смак кислоти в роті на всі запахи пов’язані з хімією. Я працюю на хімії з ядами.

1. Добрий день, Василь. Якщо появилися такі прояви, то це говорить про те, що у Вас йде отруєння організму. Вам потрібно або добре себе захищати під час роботи або змінювати професію. Поки зверніться до лікаря терапевта чи гастроентеролога та обстежте свій організм – зробіть УЗД внутрішніх органів та здайте аналізи крові: загальний аналіз крові з формулою, печінкові проби, ниркові проби.
      Бережіть себе.

12. Здала аналізи на торч інфекції скажіть це позитивний результат на герпес ? Anti- HSV (1 и 2 типу) IgG -51.2 инд.поз..

1. Добрий день, Вікторія.
      Так, це свідчить про наявність антитіл. Підвищення титру антитіл більш ніж на 30% при повторних дослідженнях свідчить про активацію інфекції, тобто активність проінфекційного процесу. Якщо є зниження титру антитіл – то це відповідає позитивній динаміці, тобто видужування.
      Краще Вам звернутися до інфекціоніста та пройти к5урс лікування або спостереження.
      Бережіть себе та будьте здорові.

13. Доброго дня! Ми з чоловіком перехворіли на короновірус. Місяць як одужали. Зараз є можливість зробити щеплення Файзером, але є суперечні данні про те чи потрібно це робити зараз, отже минув лише 1 місць. Чи не пошкодить це здоров’ю?

1. Добрий день, Інеса.
      Здайте аналіз крові на антитіла Ig G, якщо титр високий то прививатися не обов’язково, якщо антитіла низькі або вітсутні (так буває часто), то це говорить про після одужання у вас відсутній імунітет, тоді вакцинуватися необхідно.
      Бережіть себе та будьте здорові.

14. Добрий вечір! Дитина 10 місяців закисає очко , три дні, промиваю чаєм чорним і відваром ромашки , але не допомагає.

1. Добрий день, Оксана
      Потрібно звернутися на огляд до дитячого офтальмолога. Після огляду, лікар призначить краплі, які необхідні для лікування.
      Бережіть себе та будьте здорові.

15. Тема: через який час можна починати імуносупресивну терапію після вакцинації?
    Добрий вечір.
    Мені призначили імуносупресивну терапію для лікування суглобів (метіпред 8мг щоранку + метотрексат 15 мг раз на тиждень + фолієва кислота наступного дня).
    Оскільки найближчими днями я маю отримати другу дозу вакцини pfizer від ковід-19, ревматолог сказав відкласти початок лікування на місяць з моменту вакцинації, інакше я захворію на ковід.
    Скажіть, чи дійсно потрібно чекати цілий місяць? З документів про вакцинацію складно зрозуміти, але у мене виник сумнів.

1. Добрий день, Тетяна.
      Ваш лікар все правильно Вам порекомендував. Спокійно пройдіть вакцинацію та через місяць почніть призначене лікування по основному захворюванню.