УЗД кульшових суглобів

УЗД кульшових суглобів в Києві дозволяє ефективно вивчити їх будову та поставити вірний діагноз.

Найбільш прийнятно ультразвукове дослідження у новонароджених і дітей до 1 року життя. Дослідження безболісно, не шкідливо і займає до 10 хвилин.

Медичний центр Євроклініка пропонує проведення УЗД кульшових суглобів лікарем вищої категорії Сличко Мар’яна Юріївна на ультразвуковому апараті експертного класу з новітніми інноваційними технологіями.

Якість результату гарантовано!

Ультразвукове дослідження кульшових суглобів показано проводити дітям:

• 1-е дослідження в 1 місяць – діагностика грубої патології – вивих, підвивих;
  • 2-е – 3 міс. – діагностика дисплазія тазостегнових суглобів;
  • 3-ий раз – 6 міс. – оцінка ступеня зрілості суглоба.

Найчастіше у дітей має місце дисплазія тазостегнових суглобів. Дисплазія («порушення формування») – це вроджена недорозвиненість суглобів таза. Виділяють кілька стадій цього захворювання, серед яких вроджений вивих стегна є найбільш важкою формою. Частота народження вродженого вивиху стегна становить 5 на 1000 новонароджених дітей. Найважливішим моментом в лікуванні даного захворювання є його раннє діагностування.

Cимптоми вродженої дисплазії суглобів:

• Обмеження відведення або розхитаність в тазостегнових суглобах;
  • Симптом клацання або симптом зісковзування (симптом Маркса-Ортолані);
  • Асиметрія шкірних складок на стегні і сідницях;
  • Видиме вкорочення ніжки;
  • Зовнішня ротація ніжки;
  • В більш пізні терміни порушення ходи («качина хода»), порушення постави.

Перераховані симптоми не завжди яскраво виражені. Поставити своєчасний правильний діагноз дозволяє ультразвукове дослідження кульшових суглобів. Рентгенологічне дослідження у дітей раннього віку не інформативно.

Всім дітям до 3-місячного віку з метою виключення дисплазії тазостегнових суглобів необхідно скринінгове ультразвукове обстеження.

Значення діагностики дисплазій кульшових суглобів в перші тижні життя дитини величезне. Якщо своєчасно не проводити комплекс лікувальних заходів при такій патології як дисплазія тазостегнових суглобів, то це може привести до інвалідності дитини. При дисплазії тазостегнових сутавів з перших місяців життя проводиться комплекс лікувальних заходів. Використовуються різні шини -розпорки, стремена Павлика, подушка по автору Фрейка, масаж, пасивна лікувальна фізкультура.

В процесі лікування дитини необхідно проводити УЗД кульшових суглобів у динаміці для контролю темпів дозрівання суглобів.

Ультразвукове дослідження кульшових суглобів показано також у дітей старшого віку і дорослих.

УЗД кульшових суглобів проводиться при таких захворюваннях як:

• Хвороба Легга-Кальве-Пертеса (порушення кровопостачання головки стегнової кістки зазвичай приводить до некрозу);
  • Інфекційно-алергічні артрити;
  • Деформуючий артроз та інші.

Записатися на УЗД кульшових суглобів в Києві ви можете на нашому сайті, скориставшись формою “Запис на прийом”.

Експертність

У нас фахівці як з багаторічним досвідом, так і лікарі нового покоління, які практикували свої знання в клініках Європи та Ізраїлю, готові впроваджувати нові та досконалі методики лікування

Філософія здоров'я

Надати впевненість у здоров'ї – це призначення нашої організації. Робити все необхідне, що б ви одужали і продовжували бути здоровими