Кардіологія

Кардіологія в медичному центрі «Євроклініка» це:

• Лікарі-експерти з науковим ступенем
  • Сучасна діагностика серцево-судинної системи
  • Ефективне лікування
  • Індивідуальний підхід до кожного пацієнта

Кардіологія — це одна з найважливіших галузей медицини, оскільки серцево-судинні захворювання є серйозною загрозою для здоров’я та життя багатьох людей. Водночас метою цієї медичної сфери є не лише безпосереднє подолання виниклих серцевих хвороб, але й вжиття низки заходів для запобігання їхньому розвитку. Саме тому лікування та профілактика перебувають завжди пліч-о-пліч в процесі розв’язання вказаних проблем зі здоров’ям. Зокрема, добре розвинений напрям «кардіологія» в медичному центрі «Євроклініка» в Києві створює можливість пацієнтам якісного догляду та лікування всієї серцево-судинної системи організму. Прийом ведуть лікарі експерти з науковим ступенем.

Кардіологічні захворювання

Перелік факторів ризику серцево-судинних захворювань є значним. Так само і досить широкий спектр патологій, які впливають на органи, залучені в процесі постачання крові до кожної клітини людського тіла. Поміж найпоширеніших серцево-судинних захворювань:

• Ішемічна хвороба серця
  • Гіпертонічна хвороба
  • Серцева недостатність
  • Аритмії
  • Анатомічні вади серця
  • Васкулярні захворювання

Причини та симптоми серцево-судинних захворювань

Генетичні фактори, стиль життя, харчування, отримані травми — все це є причинами серцево-судинних захворювань. І цей перелік далеко не вичерпний. Серед загальних симптомів у кардіології можуть бути:

• біль у грудях;
  • запаморочення;
  • підвищений або істотно низький артеріальний тиск;
  • часте серцебиття без причини;
  • збій серцевого ритму;
  • набряки ніг;
  • синюшність шкіри тощо.

Тож при появі зазначених ознак варто терміново звернутися до профільного лікаря для консультації. Вчасна діагностика та лікування важливі для запобігання ускладненням у роботі серцево-судинної системи.

Кардіодіагностика в медичному центрі «Євроклініка»

Медичний центр «Євроклініка» пропонує широкий спектр кардіодіагностичних послуг для своїх пацієнтів і має набір сучасного обладнання, яке дає змогу здійснювати точні та надійні дослідження серця та судин. До способів кардіологічного обстеження в нашому центрі належать:

Водночас якісна технічна база є основою для можливого комбінування скринінгових кардіологічних програм. Якщо в процесі обстеження вдається виявити кардіохірургічну патологію і є потреба у швидкому реагуванні, ми завжди рекомендуємо варіанти розв’язання проблеми, зокрема домовляємося зі спеціалізованим медичним закладом, де вам зможуть надати найкращу допомогу з огляду на встановлений діагноз.

Девіз роботи наших досвідчених кардіологів: Зберегти можливе, запобігти неминучому, поліпшити наявне!

Профілактика та лікування серцево-судинних захворювань

Профілактика захворювань в кардіології охоплює здоровий спосіб життя, збалансоване харчування, фізичну активність та контроль таких факторів ризику, як куріння та високий артеріальний тиск. Особливо ці заходи важливі для категорії чоловіків та жінок 40+. До засобів лікування серцево-судинних захворювань здебільшого належить вживання медичних препаратів, дієтотерапія, фізична реабілітація та, в окремих випадках, хірургічні втручання.

У чому переваги кардіології медичного центру «Євроклініка»

Медичний центр «Євроклініка» в Києві відзначається високим стандартом надання кардіологічних послуг. Серед наших переваг:

1. Команда досвідчених фахівців, лікарі експерти в кардіології.
  2. Сучасні методи діагностики та лікування серцево-судинних захворювань.
  3. Високотехнологічне обладнання.
  4. Індивідуальний підхід до кожного пацієнта.
  5. Широкий перелік послуг як для дорослих пацієнтів, так і для дітей.
  6. Можливість за один прихід повного кардіологічного огляду: консультація лікаря кардіолога експерта + УЗД серця + ЕКГ з розшифровкою + підбір ефективного (результативного) лікування.

Зазначені аспекти роблять «Євроклініку» одним із провідних медичних закладів у сфері кардіології.

Як записатися на консультацію до фахівців кардіологічного напрямку

Записатися на консультацію до кардіолога або на обстеження в нашому медичному центрі можна зручним для вас способом. Для цього необхідно зателефонувати до кол-центру, вказати зручну для вас дату та час. Так само можна скористатися послугою онлайн-запису. Вся детальна інформація та контакти вказані на нашому сайті.

Питання-Відповіді

Кардіологічні дослідження проводяться з метою оцінки стану серця та судин для виявлення можливих патологій і ризиків серцево-судинних захворювань. Ці дослідження допомагають вчасно виявити такі проблеми, як аритмії, ішемічна хвороба серця, гіпертонія, серцева недостатність та інші стани, що можуть спричинити серйозні ускладнення. Кардіологічні дослідження є важливим складником профілактики та лікування серцево-судинних захворювань.

Аналізи крові можуть надати важливу інформацію про стан серця та можливі проблеми. Наприклад, підвищений рівень тромбоцитів може вказувати на можливість утворення згустків у судинах. Підвищений рівень холестерину вказує на підвищений ризик розвитку атеросклерозу, серцевого нападу, ішемічної хвороби серця та інсульту. Високий рівень C-реактивного білку (CRP) може свідчити про запальні процеси в судинах. Інші показники, такі як електроліти, оцінюються для виявлення порушень серцевої діяльності. Однак діагностування серцевих проблем зазвичай потребує ретельнішого обстеження, включно з ЕКГ, ехокардіографією тощо.

Серцеву діагностику найкраще виконують інструментальні методи дослідження, й одним із найточніших є коронарографія, яка дає змогу детально оцінити стан коронарних артерій та виявити наявність їхнього захворювання. Крім того, магнітно-резонансна томографія (МРТ) та комп’ютерна томографія (КТ) забезпечують високу роздільну здатність і докладні зображення серця та судин. Для оцінки серцевої функції та структури часто використовується ехокардіографія (УЗД серця), яка надає важливу інформацію про роботу серця та клапанів. А також ЕКГ (електрокардіограма), яка є обов’язкова у кожному випадку та оцінює електричну активність, ритм, стан міокарду серця.

Вартість послуг кардіології

Консультація кардіолога₴ 650

Консультація дитячого кардіолога₴ 650

“Серденько” комплекс дитячий кардіологічний: ЕХО-КГ + ЕКГ з розшифровкою + Конс-я кардіолога дитячого ₴ 1500

“КАРДІО” комплекс: УЗД серця, ЕКГ, УЗД щитовидної залози, Конс-я кардіолога
₴ 2000

“ЗДОРОВ’Я серце і судини” комплекс: УЗД серця, ЕКГ, УЗД судин голови та шиї, конс-я кардіолога
₴ 2300

Ехокардіографія (ЕХО-КГ, УЗД серця) ₴ 700

Ехокардіографія для дітей (УЗД сердця) ₴ 700

ЕКГ з розшифровкою ₴ 300

ЕКГ без расшифровки  ₴ 200

Дуплексне сканування судин шиї і голови ₴ 900

Доплер вен нижніх кінцівок
₴ 600

УЗД артерій нижніх кінцівок
₴ 600

Додаткові послуги

Комплексні обстеження
Комплексні обстеження​

Завжди вигідно й більш інформативно. Це декілька УЗД обстежень, найкращим чином розкривають стан хворого. Такий підхід сприяє винайти найефективніше лікування.

UZD sudyn golovy ta shyyi-min
УЗД судин голови та шиї

Вимірювання товщини стінки сонної артерії товщина інтиму медіа є об'єктивним маркером відображає ступінь ураження судин атеросклеротичним процесом.

IMG_8233 узи сердца в услугах-min
УЗД серця

Візуалізує структури серця - клапани, стінки, серцеву сумку. Дозволяє вивчити характер руху крові в судинах, вивчити скорочувальну здатність міокарда. Виявити зони ураження (рубці) серцевого м'яза. Наявність тромбів в порожнинах серця.

аналізи
Аналізи

Своєчасна і точна діагностика різних захворювань неможлива без лабораторних досліджень. За оцінкою Всесвітньої Організації Охорони здоров'я (ВООЗ) лабораторні дослідження дають 60-80% діагностичної інформації про хворого.

Кардіологія
Невролог
Неврологія
Гастроентерологія
Дерматологія
Лікар ендокринолог в Києві
Ендокринологія
Педіатрія
Дитячий вертебролог
Дитяча ортопедія
Сімейна медецина
Сімейна медицина
аналізи
Аналізи
Сімена медецина
Виклик додому
Профілактична медецина
Профілактична медицина

Запис на прийом

Поради лікарів

Харчування і ризик розвитку інсульту

На розвиток інсульту має вплив як недостатнє харчування так і надмірне харчування. Багато поживні речовини впливають га ризик розвитку інсульту.

Роль гемоглобіну для здоров'я людини

Гемоглобін - це білок, який міститься в еритроцитах крові. Він виконує в організмі важливу функцію - газообмін. Це посередник між...

Дорослий Кардіолог Експерт

КАРДІОЛОГ. УЗД-СПЕЦІАЛІСТ. ТЕРАПЕВТ. Г

Дитячий Кардіолог Експерт

Дитячий кардіолог. УЗД-спеціаліст

Люди говорять Відгуки

Один дзвінок, запис на консультацію і спокій після неї. Стрибав тиск, вік за 40, хвилювався.
    Микола Т.

Люди говорять Відгуки

Потрібна була довідка від кардіолога для спортивної секції. Проконсультували та допомогли. Дякую!
    Людмила

Люди говорять Відгуки

Це звернення до “Євроклініки” не було першим, тому я вже знала, що сервіс тут на дуже гарному рівні, але все одно було дуже приємно, що в кабінет на консультацію до кардіолога я потрапила без черг, без очікувань, мене дуже привітно зустріли і консультація була насправді консультацією. Лікарка провела огляд, призначила потрібні дослідження, які я пройшла в той же день (мені пощастило на УЗД серця було вікно, якийсь пацієнт відмінив відвідини). Призначене лікування те ж допомогло. Зараз почуваю себе набагато краще. Дякую!
    Валентина

Люди говорять Відгуки

Консультації у кардіолога тут дуже якісні та детальні. Був на прийомі з сином (5 років) у Артеменко Є. О. - дуже гарний спеціаліст, мені сподобалась. Навіть мені, людині далекій від медицини, зуміла все пояснити так, щоб я вдома дружині розповів без викривлень. Від щирого серця раджу клініку та лікаря!
    Олександр