УЗД колінного суглоба

УЗД колінних суглобів

Перевагою УЗД колінного суглоба  є швидкість і нешкідливисть методу, що дає можливість обстежити колінні суглоби з гострими і хронічними захворюваннями, коли неможливо пройти МРТ.

У яких випадках необхідно періверяти?

• Болі в колінних суглобах є найпоширенішою скаргою в будь-якому віці.
  • Травматичне ушкодження колінних суглобів найчастіше зустрічається відносно інших травм.
  • При діагностуванні вивихів, підвивихи і травми коліна, дає можливість перевірити роботу суглоба в русі.

УЗД колінних суглобів показано при ряді захворювань:

• Травматичне ушкодження суглобів (забій, гемартроз, розриви бокових зв’язок, хрестоподібних зв’язок, зв’язок надколінника та ін.).
  • Хронічному вивиху надколінника.
  • Хвороби Кеніга (остеохондрозі).
  • Хвороби Гоффа (фіброз жирових наповнювачів передній області коліна).
  • Артрити різної етіології: ревматоїдний, псоріатичний, подагричний, при хворобі Бехтерева, інфекційному та реактивному артритах.
  • Деформуючого остеоартрозу.
  • Кістах Беккера, бурситах.

Переваги проведення обстеження УЗД колінного суглоба в Києві в медичному центрі «Євроклініка».

УЗД коліна в Україні це один з найбільш безпечних методів діагностування захворювань, який абсолютно нешкідливий і не має протипоказань, на відміну від рентгенографії і МРТ.  Час проведення дослідження 15 – 20 хвилин і може багаторазово повторюватися для оцінки динаміки процесу.

• Досвідчені лікарі. Дослідження проводить лікар вищої категорії
    Сличко Мар’яна Юріївна.
  • Обладнання. УЗД апаратура експертного класу.
  • Ціни на УЗД колінного суглоба прийнятні.

Як проводиться УЗД колінного суглоба?

Проводиться дослідження в кілька етапів для повного огляду колінного суглоба з усіх боків. Огляд завжди проводять правого і лівого колінних суглобів одночасно.

• Зробити УЗД колінного суглоба можна навіть дитині, так як немає шкідливого впливу на організм.

Які зміни виявляє УЗД колінних суглобів?

Ультразвукове дослідження дозволяє правильно поставити діагноз і вибрати правильну тактику лікування.

• Гігрома (гангліоніт) зв’язок колінних суглобів; хондропатії колінних суглобів та ін.
  • УЗД дозволяє оцінити ступінь вираженості запального процесу, деструктивних порушень, характер травми зв’язкового апарату, менісків.
  • Дає можливість виявити причини болю при русі, для контролю проведеного лікування хвороби або для уточнення діагнозу пацієнта.
  • Колінні суглоби мають складну анатомічну будову і піддаються великому функціональному навантаженні.
  • Для діагностики пошкодження суглобів проводять рентгенографію, яка не завжди інформативна, вона не відображає стан м’яких тканин, зв’язок, менісків, судин, на відміну від УЗД колінного суглоба.
Експертність

У нас фахівці як з багаторічним досвідом, так і лікарі нового покоління, які практикували свої знання в клініках Європи та Ізраїлю, готові впроваджувати нові та досконалі методики лікування

Філософія здоров'я

Надати впевненість у здоров'ї – це призначення нашої організації. Робити все необхідне, що б ви одужали і продовжували бути здоровими

Health Education

Health Education – це новий рівень, який ми впроваджуємо в Євроклініці. Здоровий спосіб життя для кожної людини індивідуальний, і ми даємо рекомендації, як залишатися здоровим, які підходять саме для вас

Здоров'я & Турбота

Піклуватися про наших клієнтів - одне з основних напрямків роботи Євроклініки. Спостерігати за розвитком дитини, щоб він ріс здоровим і щасливим на благо своїх батьків - ще одне наше призначення

Лікарі експерти рекомендують

Запис на прийом

Додаткові послуги​

Задайте питання - отримайте відповідь

Одна відповідь

1. Обстежити свої суглоби за прийнятну ціну Ви зможете у нашому медичному центрі, УЗД проводить досвідчений лікар вищої категорії на апараті експерт класу.